- تجارب وقصص رعب تجارب وقصص رعب - qalam2 -->
U3F1ZWV6ZTE5Njg1NzI2OTY3X0FjdGl2YXRpb24yMjMwMTIxMjc5MzM=
recent
أجدد المواضيع على قلم2

تجارب وقصص رعب

تجارب وقصص رعب

قصص رعب
تجارب مرعبة

انا علي فكرني انا الي كانت بعت لي مجدي صديقي قصة جواب من عالم اخر لو حد فكرني ولو مفيش حد فاكرني احب اعرفكو بي نفسي انا علي شغال في صحيفة بس إلكترونية و عاملين فيها عمود كدة رعب صغير حاجة علي قدنا انا مسؤول عن العمود دة و بنقل في تجرب واحداث حقيقة والحمد اللة الجريدة معروفة و متشافة انا النهاردة معاية تجرب بس منقولة من علي لسان ناس عاشوها بي نفسهم و قرارة أنهم يا نشروها وجميع التجارب دي حقيقة.
 ونبدأ بي اول تجربة الأستاذة :(اس) انا قرارت ابعتلك تجربة عاشتها سنة بي حاله وانا عايشة في رعب و عزاب حقيقي والعذاب الي اهلي شافوة معايا انا بنت عندي ٢٣ سنة كانت مهتمة بي الموضة والأزياء والمكياج وكانت مجنونة و مهواسة بي الحاجات دي كانت بقاعد بليل في الاوضة وقفل عليا الاوضة و قدام المرايا احط مكياج اغير فساتين وافضل وقفة قدام المرايا بي الساعات لحد ما في يوم كانت واقفة قدام المرايا وشفت عين عين معكوسة في المرايا انا خافت ورجعت ورا و ناديت علي ماما ودخلت امي. تجري في أية في أية قولتله في عين في المرايا لكن طبعا زي الافلام مفيش حد شايف حاجة غيري بدأت امي تهدي فيا وتقولي يبنتي منا قولتلك بلاش الوقفة كتير قدام المرايا ورحت في النوم وكانت دي البداية لي الايام السودة الي انا عاشتها تاني يوم وانا ريحة انام حاسيت اني في حد جانبي علي السرير حد في وشي بدات اقول اعوذ باللة من الشيطان الرجيم لحد اما بدأت اهدا كدة ورحت في النوم وحلمت اني في فرح و قعدة في الكوشة و جانبي عريس بس عريس واحش اوي وشة كلو اسود و مليان شعر طويل قمت من علي السرير و النور بتاع الاوضة وبدأت اخد نفسي بي العافية وانا بص علي المرايا لقيت الرجل دة في المرايا وقف و بيضحك انا قومت جريت من الاوضة قامت امي واخويا لقوني واقعة في الصالة قواموني وبدأت امي تقولي بسم اللة الرحمن الرحيم عليكي يا بنتي مالك أية الي حصالك بس وانا كل الي عاليا الرجل الرجل الرجل الي في المرايا يا ماما اخويا دخل الاوضة لكن مفيش حاجه هديت وامي خدتني معاها الاوضة بتعاتها ونامت معاها وتأني يوم قومت و جابولي شيخ الجامع قعد معايا وبدأ يقرأ قران لحد اما فجأة فضلت اصوات أصوات لحد اما فقدت الوعي فواقوني وفضلت علي الحال دة عشر شهور لحد اما خافيت والي عرفتو بعد كدة اني كانت ممسوسا بي جن عاشق وإني كانت لمة كانت بفقد الوعي كان بيتكلم علي لساني بس الحمد اللة دلواتي بقيت احسن فضلت شهرين اشوف خيال اسود في الاوضة لحد اما انتظمت في الصلاة و قرأ القرآن و الحمد اللة بقيت احسن كتير وكسرت المرايا بقي عندي مرايا صغيرة كدة بستخدامها عند اللزوم
_دي كانت اول تجربة.

 التجربة التانية مختلفة كتير تعالو نشوفها
انا:(ع ص) كانت ديما انا وصغير اغاني في الحمام ههههههههه كانو برنامج ارب ايدول وماما علطول تقولي متغنيش في الحمام لكن انا حاضر وخلاص وفي يوم واليوم دة الي عمري ما هنسا فقدت الوعي في الحمام ومن ساعتها بقيت باشوفهم علطول زي الناس عادي وفي مرة كانا بنشوف شقة لي خالتي علشان هاتتجوز وانا في الشقة شافت وحد شبها الاقزام قعد في ركن في الاوضة و بص لي الحيطة الي في وشة باصيت علي الحيطة لقيت حاجات صغيرة اوي عمالة تجري ورا بعض وجين عليا طلعت أجري علي برة وبعد ما روحنا قولت لي امي علي كل حاجة طبعا مش صدقت لحد اما جابو شيخ و قال اني عمار المكان هنا وحشين
ومرة كان صحبي لسة واخد شقة جديدة و رحنا عندو نقعد معا حبة ولكن شافت هناك روح واحد وهو ميت و لمة قولت لي اصحبي ضحكوه عليا وبعد كدة صاحب الشقة صحبي دة بدأ يشوف خيالات في الشقة ويسمع أصوات غريبة سال السكان الي كانو في العمارة عن الشقة وعرف اني الشقة دي وهي علي الطوب الاحمر حصل فيها جريمة قتل وسبها
انا عرف الي بحكي دة صعب ومش اي حد يصدق لكن دي الحقيقة راحت لي كذا شيخ ولكن لسة بشوف وآخر شيخ اتكلمت معا قالي يابني انت ممكن يكون الي فيك دة ميزا انك تنقذ الناس من عالم كلة شر صلي يابني و قرب من ربنا و انشاللة
دول كانو تجربتين وفي تجرب تاني اكتر واكتر هبعتها لي مجدي و انشاللة تعجبكم ونقدر نساعد الناس اكتر واكتر هستنا اسمع رايكو
الاسمبريد إلكترونيرسالة